Monday, February 9, 2009

Mula Kerja





Kerjaya saya bermula pada 2 Mei 1995. Saya melapor diri di SMK Bukit Gading, Sg. Plong, Sg. Buloh, Selangor Darul Ehsan. 

Antara tugas utama saya di SMKBG:
  1. Guru Bahasa Arab Komunikasi
  2. Ketua Panitia Bahasa Arab Komunikasi
  3. Guru Penasihat kelab Ping Pong
Alhamdulillah, selepas 2 tahun saya di sana, Bahasa Arab Komunikasi telah meningkat peratus lulus PMR daripada 53% kepada 95.3%.

Pasukan ping pong kami buat pertama kali menyertai pertandingan peringkat daerah Gombak. Dua daripada pemain SMKBG, Tan Mei Li dan Fong Poh Yuen, berjaya menjuarai kategori beregu perempuan bawah 15 tahun. Mereka seterusnya mewakili Gombak dalam MSS Selangor selama 3 tahun berturut-turut.

Di SMKBG, saya sempat bertugas di bawah kepimpinan 3 orang pengetua; Tn Hj Zainal Abidin, Pn Rozanun dan Pn Hanim Ibrahim (Sekarang Ketua Sektor di JPN Selangor).

Saya berkhidmat di sekolah ini selama 5 tahun.

2 comments:

  1. Salam,
    ni ustz azam ker..?
    sye student gading tahun 1997-2001..
    ustz x mengajar sye..tp sye kenal lah ustz..
    semoga success selalu..n diberkati.. :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih. seronok bila bekas anak murid masih ingat gurunya.

    ReplyDelete