Sunday, March 1, 2009

Kursus Memanah


Minat saya terhadap sukan memanah timbul selepas saya menghadiri Kursus Memanah anjuran bersama  MSS Selangor, Persatuan Memanah Selangor dan Maktab Perguruan Islam (sekarang 
Institut Perguruan Islam) pada penghujung tahun 2003.

Format kursus sememangnya patut dipuji. Kami ada sesi teori dan praktikal.  Pada akhir kursus pula, ada penilaian bertulis dan juga pertandingan kecil antara sesama peserta kursus. Yang seronoknya, saya menjuarai pertandingan tersebut, Alhamdulillah.

Saya ingin dedikasikan beberapa nama penting yang menjayakan kursus ini: En Mohd Fuzi (Jurulatih Memanah Paralimpik Malaysia), En Noor Izan Khalid (dikenali Cikgu Yob), En Thiyagarajan, En Mazlan, En Ruben dan En Poobalan.

Bermula daripada situ, saya berazam untuk menubuhkan pasukan memanah di SEPINTAR.

 

No comments:

Post a Comment